Funktsionaalne, stiilne ning uskumatult mitmekülgne - Sutra on valmis viima teid unistuste rattaretkele üle terve riigi! Kona terasest raam on varustatud Brooksi sadula, mikrokiust lenksuteibi, integreeritud käiguvahetus- ja pidurihoobadega, korralike porilaudade ja madala esipakiraamiga. See on klassikalise matkaratta moderniseeritud versioon. Shimano GRX 2x10 jõuülekanne annab suure käiguvahemiku ja sujuvalt veerevad Schwalbe Marathon Mondial 700x40c rehvid WTB STi23 velgedel tagavad vastupidavuse pikkadeks päevadeks nii kõnniteel kui ka kergel kruusal. Alati pilkupüüdev, alati valmis seiklusteks. Sutral on kõik, mida rattalt tahta.
Raami materjal: | Kona Cromoly Butted |
Pöiad: | WTB ST i23 TCS 2.0 700c |
Amort/Kahvel: | Kona Project Two Cromoly Disc Touring |
Vändad: | Shimano GRX 600 |
Käiguvahetus: | Shimano GRX 400 or Microshift 10spd |
Pidurid: | TRP HDC711C Mechanical / Hydraulic with 160mm front/160mm rear rotor |
Sadulapost: | Kona Deluxe Thumb w/Offset 27.2mm |
Stem: | Kona Road Bar/Kona Road Stem with Brooks Microfiber Brown grips |
Esimene rehv: | Schwalbe Marathon Mondial 700x40c |
Tagumine rehv: | Schwalbe Marathon Mondial 700x40c |
Sadul: | Brooks B17 Leather |
Lisad: | Porilauad, esipakiraam |
................................... | ...................................................................... |
Jalgratturi pikkus | Sisesäär | Jalgratta raami suurus |
147-155 cm | 61-69 cm | XS (48 cm) |
152-160 cm | 66-74 cm | S (48-50 cm) |
157-170 cm | 69-76 cm | S, M (48-52 cm) |
168-178 cm | 74-79 cm | M (52-54 cm) |
175-183 cm | 76-84 cm | M, L (54-56 cm) |
180-188 cm | 81-89 cm | L, XL (54-58 cm) |
185-196 cm | 84-91 cm | L, XL (56-58 cm) |
........................................... | ........................... | ................................ |
Suurenev peatoru - Suurem ümbermõõt peatoru alaosas jaotab löögijõu paremini, pikendades kaelakausside eluiga ja kõrvaldades pidurdamisel tekkiva vibratsiooni, tagades samal ajal stabiilsed sõidusomadused. Kolmnurksele kujundusele omane tugevus parandab ka roolimisasendit ja tagab paremat tasakaalu, andes ratturile raskemal maastikul rohkem kontrolli. Nullkorstnaga kohandatud peatoru lisab tugevust sinna, kuhu mõjuvad antud piirkonnas suurimad jõud - alumistesse kaelakaussidesse. See suurendab laagrite vastupidavust just seal, kus seda kõige rohkem vaja on.